Tuesday, March 16, 2010

Kasia+Tomek


Miało być gorąco, proszę bardzo :) Kilka zdjęć z sesji zaręczynowo-ślubnej Kasi i Tomka- to się nazwa para z charakterem. W zeszłym roku wprowadziłam do oferty sesję mieszaną- można na niej połączyć zdjęcia ślubne i zaręczynowe/dla par, czyli po prostu sesja w ubraniach w jakich chodzicie na codzień(no może w bardziej wylansowane dni ;)) Sesje te cieszą się ogromną popularnością wśród par, których daty ślubu już miałam zarezerwowane, ale jak to mówią nic straconego, co mam nadzieję poniższe zdjęcia udowodnią. Miłego oglądania!


It was suppose to be hot, so here you go. Few frames from Kasia&Tomek's mixed session. I added this type of session to my offer last year and they're quite popular, especially for couples whose wedding I couldn't shoot, because I had been already booked. Hope you enjoy!


M.

that light!

DSC_6012

DSC_6146

DSC_6260

ninja groom ;)

1

DSC_6483

DSC_6542

DSC_6971

5 comments:

Marcin said...

Fajne kolory, świetne. Miło się ogląda, tylko dlaczego tak mało ? ;)
1 i 2 najlepsze.

Krzysztof Serafiński said...

Wow... piękne zdjęcia, niesamowita para. Pani podobna miejscami do Kory ( przedostatnie zdjęcie)

Radek Drochliński said...

Pięknie. Dla mnie numer 3. A jeśli chodzi o podobieństwa to na pierwszym zdjęciu Kasia jest mi podobna do Herbusiowej...

kinga taukert said...

Marta, Ty jak magnes przyciągasz świetnych ludzi :) kapitalna para, pani Kasia sexy as hell :) zdjęcia też sexy as hell :)

Marek Królik said...

Super fotki :) i świetna para do pozowania :)


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.