Monday, January 11, 2010

Asia & Filip


Witam Wszystkich w Nowym Roku! Mam nadzieję, że zaczęliście go równie dobrze jak my. Pełna energii na 2010 wracam do blogowania. Dziś fantastyczny ślub- nietypowy, bo odbył się w ogrodzie, wsród gości były przeurocze psiaki, a poza tym jak zwykle, takie już moje szczęście- zakochani w sobie nawzajem ludzie, pełni zwariowanych pomysłów.


All the best in 2010! I hope your begining of the year was as good as ours. Full of energy for 2010 I'm getting back to blogging. Today unusual wedding- the reception was held in the garden and among the guest there was a bunch of sweet dogs(dressed properly ;). Cute couple, so in love and so full of ideas- that's what I like!

detale

DSC_7978-2

DSC_8011

DSC_8004

DSC_8279-2

DSC_8167-2


DSC_8433

DSC_8654

DSC_8632

DSC_8935


DSC_9160


A tu film z imprezy Asi i Filipa, przemykam na nim co jakiś czas plus jest wymieszany z moimi zdjęciami. / YOU CAN CLICK BELOW TO SEE A FUN MOVIE FROM THEIR DAY.

OBEJRZYJ FILM NA FACEBOOKU

6 comments:

MAŁGORZATA STĘPIEŃ said...

5 i 6 - ta fotografia wspaniała,wszystkie rewelacyjne !
Warto było czekać na nowy wpis na Twoim blogu, jak zwykle zaskakujesz!

pozdrawiam cieplutko

Anonymous said...

I will not concur on it. I assume nice post. Expressly the appellation attracted me to study the intact story.

Krzysztof Ziętarski said...

Bardzo dobre zdjęcia - cieszę się, że znalazłem Twojego bloga :) Najbardziej podoba mi się fotografia Pani Młodej na poddaszu ;) Będę częściej wpadać :)

Pozdrawiam,
Krzysztof Ziętarski

Anonymous said...

Obejrzałam i przeczytałam Twój blog w jeden wieczór! WOW WOW! rewelacja! widać jak Twoje zdjęcia "dojrzewały". będę tu zaglądała by uczyć się i czerpać inspiracje... pozdrawiam! Jana :)

Monika Kaminska Fotografia said...

A Pani Marta to niezle blogowe drzemki sobie poczynia:)))

Dariusz Rok said...

Bardzo wesołe :) fajne ;)


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.