Thursday, August 13, 2009

Ania & Krzyś sesja zaręczynowa w Barcelonie


Kiedy Ania napisała do mnie po raz pierwszy aż podskoczyłam z radości(Macku J. wielkie dzięki, że dzięki Tobie Ania do mnie trafiła :) Oj czy się kiedyś Zuzi i Maćkowi nadziękuje??? No uwielbiam Was po prostu!) Ślub w Barcelonie, dla najbliżej rodziny- o tak! bardzo chciałam zrobić coś innego niż zwykle. Polecieliśmy z Michałem trochę wcześniej i mieliśmy kilka dni dla siebie, bez dziecka, psa itd ;) Naładowani pozytywną energią wzięliśmy się do pracy- praca z Anią i Krzysiem była rewelacyjna- poddawali się wszelkim moim pomysłom- zdecydowanie piszę się na ponowną współpracę :)

Dziś dzień pierwszy- nasza sesja w Ogrodach Gaudiego!/

When Ania wrote an email telling me about their crazy idea to go to Barcelona and getting maried with their closest family I jumped with joy, something different than usual- I'm in for it! Mike and I went a bit earlier and spent a few days alone, relaxing and then we were ready to work. We started off with an e-session in Gaudi's Gardens- the place you must see when you're in Barcelona.

e-session in Barcelona

DSC_5280

DSC_5259

DSC_5594

DSC_5547

DSC_5505

DSC_5806

I cudnie, że miałam z sobą Michała- secondshootera plus mam trochę backstagowych zdjęć :)

DSC_1052

DSC_1010

DSC_0966

jutro dzień ślubu :)

DSC_1092

7 comments:

BW PHOTOGRAPHY said...

Ależ Marta się rozkręciłaś ze wstawianiem nowych postów - już nawet nie nadążam z oglądaniem...
Barcelona - eh...i jak tu nie mówic, że mamy najprzyjemniejszy zawód świata??

Denver Engagement Photographer said...

These are such great shots. I love your use of textures. I have been incorperating more textures into some of my engagement sessions as well. Check it out on my blog and let me know what you think.

Anna said...

Martaaa my chcemy jeszcze, a jakże!!! :> Bardzo dziękujemy za dobrą zabawę i idealne zdjęcia. I Państwu J. również dziękujemy :>

Basia Piotrowska said...

Barcelona piękna-widziałam więc tym bardziej zazdroszczę pobytu :-) Marta-ale masz długie włosy! :-)

Marta Potoczek said...

Basia już mam ścięte, w Barcelonie byliśmy w czerwcu ;)

Basia Piotrowska said...

W takim razie czekam na jakieś zdjęcia w nowej fryzurze :-)

Maciek J said...

Cała przyjemność po naszej stronie:)


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.