Monday, March 2, 2009

Justyna i Marcin i nowa www


Hej Kochani!

Żyję, żyję :) Zostałam powalona przez grypę, która przeszła w zapaleni zatok, a ono w zapalenie oskrzeli i tak sobie się rozkładałam powolutku ;)
Wychodzę na prostą :) Od stycznia udało mi się przygotować nowiuteńką stronę którą możecie zobaczyć tutaj Dajcie znać jak Wam się podoba- zmniana jest dość duża :)
Aktualnie działam nad częścią portretową, która powinna być gotowa w tym tygodniu.

Nie obijałam się i mam kilka zaległych sesji do pokazania :) Dziś na szybko ostatnia zimowa sesja ślubna- Justyna i Marcin. Miłego oglądania.


Hey guys. Sorry for the lack of blog posts. I was really really sick with a terrible flu. But I wasn't resting ;) I was working on my new website which you can see here Let me know how you like it!
Today my last winter/snow/cold ;) wedding session with Justyna and Marcin. They were crazy :)

last winter days
DSC_2253
DSC_2218
DSC_2351
DSC_2453

24 comments:

studio navigo said...

Marta, jak już Ci pisałam w mejlu - nowa www świetna z tymi dużymi zdjęciami, bo teraz robią jeszcze większe wrażenie - double impact! :)

i piękne tło wybrałaś - eleganckie i... zmysłowe, kojarzy się z sugestywną sesją buduarową :) jednym słowem: mniam :)

a plener - jak to u Ciebie - dynamiczny, energiczny & pozytywny :)

erika verginelli said...

congrats on your new website!!!! Miss you ;-)

P.S. Your website is not loading well on my firefox ;-(

Barbara Piotrowska said...

Marta, gratuluję nowej strony-jest boska!!! Czytelna, nowoczesna, jednym słowem REWELACJA!!! :-)

Marcin Rusinowski said...

no wreszcie duże zdjęcia :) bardzo fajnie - gratulacje.

joshidaniel said...

beautiful images!

Paweł Kaniuk said...

Piękne duże zdjęcia - o to chodzi! W końcu można coś naprawdę pooglądać :) Gratuluję.

Anonymous said...

nie działa pod firefoxem

Marta Potoczek said...

Hej, dzięki wielkie. Wgrywanie zdjęć przez moje łącze to było coś niezapomnianego ;)

Niestety pod którymś z numerków Firefoxa nie działa :( Na naszym domowym Firefoxie hula... Numerka nie pamiętam, a jest na Miśka laptopie.
Kto używa Firefoxa? ;) Ja przeszłam na Chroma pół roku temu, bo Firefox robił mi takie memory leaki, że szlag mnie trafiał.
Serio- obadamy sprawę :)

Marta Potoczek said...

Czy możecie mi podać wersję Firefoxa na której nie działa.

Erika- which version of Firefox do you have?
Miss you 2- we MUST email.

.E. said...

Marta.. these are just stunning.. wow.. I always enjoy your work. pure art.

Krzysztof Tkacz said...

Nowa strona super! Duże foty to jest to i bardzo fajny podkład muzyczny :D

Anonymous said...

Strona jest bardzo ładna, muzyka jak zwykle odpowiednia ale moja sugestia aby można było wybrać wersję dla wolniejszych łącz. U mnie te zdjęcia wczytują się baaaardzo dłuuuugo. Ogólnie gratuluję.
Paweł.

Aga_purzyki z daw. e-bab said...

Marta, ja juz zaczynałam się smucić ze Cię dawno nie było ;-) Piękne foty, strona robi wrażenie - choć ja całkowity laik w tej kwestii, ale podoba mi się ;-)

Jenny GG said...

love your new site marta! can't wait to get the new actions - when are they going to be available??

thanks!

Mona said...

no wreszcie coś! piękne zdjęcia, kadry podkręcające. jak zawsze uczta dla ócz

Aga Cudak said...

super nowa strona!! gratuluje :)

Dariusz Rok said...

Marta. Nowa strona wspaniała !
Zdjęcia jeszcze lepsze ;)

KamasH said...

Ale fajnie ze wpadłaś. Koniecznie, koniecznie muszę Was nawiedzić - wybieram się już od stycznia - i opowiem Wam mój monolog jednym tchem.. a wychodząc ukradkiem porwę ze sobą Dave-a, Dave-a Sandersa :)

Nowa strona świetna.. czapki z głów..

photographybyjocelin said...

These are just gorgeous! I enjoyed taking a peek at your blog, so inspirational!

KamasH said...

Ja się nieśmiało upraszam o mały update.. ;-)

KamasH said...

Ja się nieśmiało upraszam o mały update.. ;-)

Kalina said...

halo! prosze pani! tu się zagląda!
;)

Barbara Piotrowska said...

Marta, żyjesz????

Mark said...

Hi Marta!More recently I have found out your photos on Flickr. They shaking. A plot, statement, all is so ingenious.
I wish you all successes in your work.
With the best regards!


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.