Wednesday, October 8, 2008

Sylwia + Wojtek


Bardzo dziękujemy za wszystkie życzenia Kochani! Jesteście the beściaki :)

Thank you so much for all of your wishes! You're the best :)

Enjoy Sylwia and Wojtek's wedding sneak peak preview :)

my favourite picture of the day

cute :)

but let's go back to the beginning:

DSC_6484

DSC_6543

DSC_6752

moody and a bit horror movie like interiors- I dig ;)

DSC_7286

DSC_7714

DSC_7720

and look who I met with :) One of my fav couples- Aneta and Michal. I seem to be having this strange thing with my hair at 12 p.m at weddings ROTFL. I guess being sick and on antybiotics didn't help too ;) I must reaaaally post some pictures od my own looking fresh and hot ;) ;) ;)

DSC_7651

3 comments:

Krzysztof Serafiński said...

Marto a Ty czasem w Łomży nie zabawiłaś i w słynnym muzeum w Drozdowie ? Jakieś te miejsca na zdjęciach z tego ślubu znajome są ;)

r0bal said...

Witam. Jestem Pani cichą wielbicielką od momentu kiedy widziałam Panią podczas pracy na weselu Łukasza i Eweliny. Jest Pani dla mnie wielką inspiracją, zwłaszcza, że od bardzo niedługiego czasu, sama próbuję zajmować się fotografią. Jako samouk często sięgam do Pani zdjęć i próbuję wszystkiego, żeby wyglądały jak te zamieszczane tutaj :) Szczególnie, że dokładnie trafiają w mój gust: duże kontrasty, vintage, szerokie ujęcia... miodzio :)
Gratuluję rocznicy, świetnych zdjęć i w ogóle pozdrawiam serdecznie.

Marta Potoczek said...

Tak ślub miał miejsce w Łomży. Był to mój ostatni już ślub wyjazdowy, niestety w 2009 będę pracować już tylko w okolicach Warszawy.

Drogi r0balu :) Wielkie dzięki za miłe słowa- przyznaję w sekrecie, że uwielbiam jak się mnie chwali, mój mąż nabija się ze mnie jak stroszę piórka co rano czytając maile pochwalne- nie ma co się kryć- jestem okrutnie próżna ;)

Ewelina z Łukaszem byli jedną z pierwszych par ślubnych, które fotografowałam- zawsze wspominam ich z rozrzewnieniem :)

Inspiracja jest super ważna- sama oglądam codziennie kilkanaście-dziesiąt stron poświęconych fotografii, zarówno w kraju jak i zagranicą. Życzę znalezienia jak najbardziej wyrazistego własnego stylu!


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.