Tuesday, July 15, 2008

Agata i Witek


Kiedy Agata zadzwoniła, niesamowicie się ucieszyłam. Poznałam ją i Witka na jednym z zeszłorocznych ślubów i od razu poczułam się jak w gronie przyjaciół :) Na wieść o zrobieniu sesji ich obojga, która ma być prezentem na 30ste urodziny Witka podskoczyłam z radości- jak fotogeniczni i fantastyczni we współpracy są oboje przekonałam się już w zeszłym roku. Było fantastycznie :) Chmury zbierające się nad BUWowskim ogrodem na początku trochę przerażały, ale dzięki nim zdjęcia wyszły takie jak są :) Później wpadliśmy do Centrum Burakowska- posmakowaliśmy fantastycznego wina u Mielżyńskiego(pozdrawiam przeuroczą obsługę!!!!) Ukoronowaniem fanstastycznego dnia był wieczór z winem argentyńskim poleconym przez obsługę. Dla takich dni się żyje :)

I was thrilled when Agata called me. I met her and Witek during one of last year's weddings and felt like we were friends forever. When I heard I was supposed to shoot a session for them both and that it was a gift for Witek 30th bithday I jumped with joy :) I had already know how amazing they both are to work with. The session was a blast. The clouds look pretty scary but they made the pictures, didn't they? They we went to Burakowska Center- it's an amazingly cool place to hang out in Warsaw. It has a cool wine bar and beautiful surroundings as well as a very nice stuff who let us shoot whereever we wanted. I finished the day at home with Argentinian wine. It was an amazing day- you live for ones like that :)

Enjoy the pictures :)

crazy skies
:)
aw1
4
5
6

4 comments:

Krzysztof Serafiński said...

Marto jak zwykle czekałem na nowe zdjęcia i się doczekałem. Świetna sesja, obróbka i klimat zdjęć.
Pozdrawiam
Krzysztof Serafiński

Jenna said...

That first shot is just so gorgeous it's unreal. I wish wish wish we were doing an event in Poland after all, I would be calling you in a heartbeat. Would you visit Katowice for me? :)

Alex Vladoiu said...

Wow. This is really nice. Congrats!

Mona said...

rany, te dwa pierwsze zdjęcia są niewiarygodne! to zdjęcie z winem we wnętrzu odjazdowe. jak zawsze powalające!


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.