Thursday, June 19, 2008

Ola&Grzesiek- sesja zaręczynowa


Hej, hej :) Wstrzymywałam się z ostatnimi postami, bo nie mogłam się doczekać uruchomienia całkiem nowej twarzy mojego bloga. Mój fantastyczny mąż o rewelacyjnych zdolnościach nie spał od kilku nocy i działał dzielnie :) Efekty przerosły moje oczekiwania :)
Dziś na początek rewelacyjna para- Ola i Grzesiek. Do ślubu jeszcze sporo czasu, ale umówiliśmy się już teraz by jedno ze zdjęć pojawiło się na zaproszeniach.


Hey, hey. Brand new blog will be written in two languages from now on! I was holding down with my posts beacause I wanted to post on the new blog sooo badly :) My ubertalented husbad did an amazing job on the new look. Don't you think that this blog is hot???

Today an e-session with a very cool couple Ola and Grzesiek. Thre're getting married in September but they wanted to use one of my pictures on the invitation so we did the session earlier.


Enjoy!


Some new cool changes are gonna appear on my blog soon

DSC_8342
DSC_8350
DSC_8419
c2
DSC_8606
DSC_8791

3 comments:

B&W PHOTOGRAPHY BLOG said...

Marta - ale masz fajnego Męża :P nowy wygląd bloga jest świetny!!!!POzdrawiamy!!

Anonymous said...

Dzię-ku-je-my!!!!!!!!!!!
Ola&Grześ
Ps. Mężowi też oczywiście ;)

Danielle Hobbs said...

Thank you for writing your blog in English now!! I love looking at your images and it's nice to now read about what I'm seeing! ;)


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.