Wednesday, June 11, 2008

Magda i Mattias- sesja zaręczynowa


Magda i Mattias właśnie przyjechali do Polski na swój ślub, który jest już za kilka dni. Udało nam się zgrać terminy i wykonać szybką sesję zaręczynową. Ponieważ czasu było mało zrobiliśmy rundkę po mojej okolicy, a później szaleliśmy w moim ogrodzie :)

Jestem z siebie bardzo dumna ;) Okazuje się, że potrafię zrobić ostre zdjęcia moim niemal 3 kg d3 z 70-200mm i jednocześnie obsługiwać szlauch(celnie jak widać ;))

:)

Wszyscy mogli się pobawić :)
fresh :)
DSC_7988
Nawet Gabcia bawiła się w asystentkę(niewidoczna leje z krzesła ;))
DSC_7901

I jeszcze dwa ze spaceru:
DSC_7281
DSC_7366

Na dziś tyle, miłego dnia!!!

8 comments:

wrecklessgirl said...

really cute and fun! love the processing on these, great work (AS USUAL!!)

...smoki... said...

Super foty. Zwłaszcza pierwsza!!! Wczoraj robiliśmy sesję w podobnym klimacie niedaleko Ciebie :-) I u nas też parasolki były :)

kosa said...

Martusiu piekne!!!!!!!!

Anonymous said...

Co to jest "szlauch"? :)

asmo said...

bardzo bardzo :) no i dumna z ciebie jestem he he

david santos said...

Excellent photos, Marta, excellent!
Happy weeknd

En said...

Więc i ja dołączam do tych, co lubią zacząć dzień od zajrzenia na Pani bloga... Jestem pod wrażeniem Pani talentu i pomysłowości. Pozdrawiam ciepło z Krakowa!

ola said...

Fajne zdjecia, takie radosne! Widac szczescie i milosc na nich

a "szlauch" to inaczej "gumowy waz" (taki do podlewania), dla niewtajemniczonych ;-)


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.