Friday, May 23, 2008

Ślub Edyty i Feliksa


Kiedy zobaczyłam ich po raz pierwszy niemal podskoczyłam z radości- o takich parach marzy każdy fotograf. Gdy usłyszałam o ich pomyśle na ślub moje usta rozjechały się w szerokim uśmiechu- kto nie szalałby z radości wiedząc, że ślub będzie w klimacie vintage, czerwony będzie kolorem przewodnim, a do ślubu pojadą czarną wołgą(tak, tak, tą którą kiedyś porywano ludzi ;))

Wybrałam kilka zdjęć :) Oczywiście na pierwszy rzut idzie fura ;)Bo oprócz czerwonych butów na sesjach mam wieeelką słabość do starych samochodów!
DSC_0468

Aparat Edytę uwielbia :)

DSC_0611
DSC_0976
DSC_0857

Feliks :) To zdjęcie z przygotowań to mój numer jeden dzisiejszego dnia ;)

DSC_0341

Zabawny moment tuż przed przysiegą :)

DSC_0673

Szalona para=szaleni świadkowie ;)

DSC_0970
DSC_0577


Mmm uwielbiam tak wykończone "rączki" bukietów. Drogie Panie to najnowszy trend!

DSC_0948


Na dziś tyle :) Osoby czekające na maila ode mnie proszę o cierpliwość. Szalony weekend potrwa jeszcze chwilkę, jak tylko szaleństwo się skończy siadam do maili :)
DSC_0518

Kochani a dla Was wszystkiego najlepszego, że przez życie przejdziecie zawsze w sobie zakochani jestem na 100% pewna :)

1 comment:

kosa said...

Witaj Marto, Zdjecia przecudne mega radosc!az i mi sie udzielilo i bardziej usmiechowo i kolorowo:)
ps. ja tez na maila wsrod czekajacych czekam:)

Pozdrawiam cieplo:)
Monika Kaminska


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.