Tuesday, March 18, 2008

Trzydzieści jeden


No właśnie- dziś o 12:45 skończyłam trzydzieści jeden lat :) Rano lekko się zdołowałam, bo wciąż mam wrażenie, że chwilkę temu skończyłam liceum ;) CZas leci, dziecko ma iść do szkoły..no nic tylko czekać końca ;) Mój kochany mąż rozwiał wszystkie moje dołki swoją niespodzianką- 31 róż, przepyszny tort i nowy obiektyw :) Gabciak wykonała portret całej rodziny biegnącej przez łąkę- rysowała dwa dni!
Jestem szczęśliwą Panią po trzydziestce ;)

31
fot. pan Mąż :)

A moi mili blogooglądacze bądzcie kochani i wrzucćie komentarz z okazji moich urodzinek :) Mogą być przemyślenia jak to jest cudnie im bliżej 40stki ;)

29 comments:

Małgorzata Stępień said...

Marta,co tam liczby w kalendarzu,najważniejsze to czuć się młodo.W Tobie zawsze radość,kreatywność ,jak u młodej -nastki,tak trzymać.
Zjedz pysznego torcika,wypij szampanika,baw się!
STO LAT!!!

Anonymous said...

100 lat! ;-)

Anonymous said...

no Kofana - z każdym rokiem coraś młodsza - pamiętaj. gdzie tam starość, gdzie tam smutki. a zdjęcia - za każdym razem jak tu zaglądam mnie zaskakujesz - jesteś prawdziwą artystką :) 100 lat! Twoja :) Mona

Ewa Brzozowska said...

podobno życie zaczyna się po ... (i tu trzeba wstawić odpowiednią, mijaną właśnie rocznice urodzin) tyle że to nieprawda, życie zaczyna się wtedy gdy potrafimy się z niego cieszyć, kończy się gdy ta radość tracimy. Coś mi się wydaje, że radość jest w Tobie i będzie nadal - więc będzie pięknie :) wszystkiego dobrego :)

ola said...

ale filozoficznie sie zrobilo ;-)

Marta, oj, cudnie jest im blizej 40 ;-) (chcialas, to masz :-D )

tajemnicze zdjecie :-D

kristy said...

i know you might not be able to understand this english, but i wanted you to know that i love your blog. you are truly an inspiration. i love the life in your photos. thank you for being a beautiful photographer whose whose inside - shines out - in her work.

<3kristy
wrecklessphotography.com

Aga i Tom said...

:)Ja i moja zona jestesmy z rocznika 76 a jeszcze fajniej, ze moja Aga tez 18 marca obchodzi urodziny. Wszystkiego najlepszego !!!

Kalina said...

Marta, zycze Ci kilku nastepnych zestaw trzydziestek w coraz lepszej formie:) I pokaz rysunek Gaby:)

Anonymous said...

Najlepsze dopiero przed Tobą - wiem, bo jestem starsza ;) BUZIAKI! feroMonik

Anonymous said...

hehe SIS..teraz to juz bedzie z górki:) przesyłam buziaki urodzinowe i do zobaczenia w kwietniu!

Sebastian said...

To wszystkiego najlepszego .... Marta, dlaczego ten wzrok tak uniesiony ku górze? Czy to jakies przesłanie? :)

Anonymous said...

Wszystkiego najlepszego od ponad dwa lata starszej Capri ;-)

urodziny said...

Pani Marto, zycze kolejnych lat pelnych fotograficznych sukcesow, tych "jedynych" ujec, choc piekniejszych zdjec chyba nie da sie robic :)

dziekuje za bloga - jestesmy cala rodzina jego maniakami i nie mozemy sobie z mezem darowac, ze dowiedzielismy sie o Pani juz po naszym slubie :(


STO LAT!!!!

Anonymous said...

Ja myślę że nie jest tak źle skoro się przyznajesz i obchodzisz swoje urodziny. Wszystkiego naj dojrzała kobieto:-) doris

www.juliamolner.com said...

Marto,

zycze Ci zebys zawsze miala duuzo energi i swoich bliskich, ukochanych przy sobie ;)
!!!!

asmo said...

jaki dół, co ty gadasz, teraz się dopiero jazda zaczyna :)) buziaki (mąż dobry pan, łaskawy, hi hi)

Aga Bogacka said...

po 30-stce to dopiero jest zycie :)ja jeste z niego coraz bardziej zadowolona - i jako starsza koleżanka tego samego Ci życzę :)

...smoki... said...

Witaj po lepszej stronie mocy :-) Wszystkiego dobrego!

Anonymous said...

Marta - jaka ty młoda jesteś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wszystkiego najcudowniejszego Kofana! A mąż się spisał na medal.... Aga_purzyki

Dariusz Rok said...

Sto lat !!!

Aga Cudak said...

Martuś - spoznione, ale szczere zyczenia przyjmij ode mnie, ja 31-latka zostalam dwa miesiace przed Toba i powiem Ci, ze nie ma co - jest super!! Wszystkiego najlepszego Martus w zyciu osobistym, jak i zawodowym !! :* :*

agaporada said...
This comment has been removed by the author.
agaporada said...

100 lat! 100 lat! dla smarkaterii ;)
Zyczę Ci Marta, żeby marzenia się lawinowo spełniały nieustannie! :)

maciej służenko said...

Ufff jestem młodszy o 2 miesiące :)

Marta Potoczek said...

Kochani dziękuję Wam baaardzo!!! I taka ilość komentarzy powinna być codziennie :) :)

Całusy wieeelkie!


Kristy- I do understand! I promise to go with English versions of my posts ASAP!!!!

Marta

Krzysiek Serafiński said...

Wszystkiego Najlepszego Marto!!! Życie zaczyna się po 30-tce ;)

Bata said...

Marta - życzenia spóźnione, ale mam nadzieję, że przyjmiesz ;) No to życzę nieustannie tak wspaniałego rozwoju we wszystkim - fotografowaniu, byciu Żoną, Mamą i cudowną kobietą. Kolejność priorytetów poustawiaj sobie sama ;)
Bata

Anonymous said...

Ale spóźnienie;) Marta, spełnienia marzeń których jeszcze nie udało ci się spełnić! Wszystko przed Tobą! Cyferki są nieważne :) Kia24 Pozdrawiam

Anonymous said...

Kochana!
Życzę Ci żebyś tą energię i pogodę ducha jaką masz teraz miała również za 30,40 a nawet za 70 lat;)i zdrówka oczywiście bo to najważniejsze:)
Buziaki.Pozdrawiam.
-DANIA


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.