Sunday, March 16, 2008

Jeszcze kilka ze spotkania


Trochę z boku :) Obserwowanie innych fotografów przy pracy to dla mnie całkowicie nowe doświadczenie.

f

Cóż, Java nie czuła powagi sytuacji ;)Gryzienie patyka always comes first ;)

DSC_0828

Tu Pchełka, Maciek i Michał w akcji.

DSC_1046-copy

Marta dostaje lekkiej korby ;)


f2

Marta ćwiczy zdolności paranormalne, a obok jest dręczona przez Miłosza i Krzyśka.


DSC_1050

Tu wykazuje się Darek.

DSC_1067

A tu atak totalny ;)

I jeszcze nie moje zdjęcia, ale ze mną w akcji :)


fot. Darek Rok



fot. Michał Zagórny


Mam nadzieję, że spędzicie przeuroczy poniedziałek! I proszę mnie zdołować, kto ma już za sobą przedświąteczne porządki??? Ja jestem w lesie.

1 comment:

asmo said...

he he, jesteś górą :))


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.