Friday, February 1, 2008

Marta


Marta- moja imienniczka :) Nie mam pojęcia czy tak nam się fajnie spędzało czas, bo mamy to samo imię ;) Widziałyśmy się drugi raz w życiu a czuję się jakbyśmy znały się kilka lat :) Ta przeurocza osoba o wyglądzie Sophie Marceau jest śpiewaczką operową o głosie o jaki byście jej nie podejrzewali. Pracowałyśmy dziś nad zdjęciami do portfolio Marty. Jeżeli ktoś z Was marzy, bo posłuchać jej niebiańskiego głosu na swoim ślubie- dajcie znać, namiary czekają.


marta(1)

marta(2)

Moja potrzeba plenerowa była tak silna, że wyciągnęłam Martę do mojego ogrodu. A nasza Java zdecydowała się wziąć udział w sesji ;)Skąd ten pies bierze tyle energii i optymizmu życiowego???? Może powinnam spróbować jej karmę zamiast redbulla ;) LOL

3

4


Już dawno miałam pokazać to zdjęcie tej wariatki, zrobione gdy jeszcze padał snieg ;)

Stick your tongue out

No comments:


@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.