Tuesday, May 1, 2007

About Me


Cześć, nazywam się Marta. Witaj na moim blogu! Powstał jakiś czas temu, by opowiadać o tym co dzieje się w moim prywatnym i zawodowym życiu. Jeśli kochasz fotografię tak jak ja, szukasz kogoś kto robi niecodzienne zdjęcia ślubne i portretowe, pragniesz inspiracji czy po prostu masz wolną chwilkę na kawę zapraszam! :)
Miało być o mnie :) Nie wiem kiedy, ale jakoś tak się stało, że przekroczyłam trzydziestkę. Mieszkam pod Warszawą z moją rewelacyjną rodzinką - pewnego pięknego dnia odkryłam, że fotografia to coś dla mnie. Łączy wszystko co od dawna mnie fascynowało. Utrwalanie historii ludzi, pokazanie im jak wygląda ich miłość z boku jest niesamowitym doświadczeniem. Mam nadzieję, że moje zdjęcia wywołają uśmiech i na Twojej twarzy!

Kontakt: +48509136524 (bardzo proszę o dzwonienie od pon-pt między 9.00 a 18.00 dziękuję)

pracuję w Warszawie i najbliższych okolicach.

Hey there, I'm Marta. Welcome to my blog. It was started a while ago to be a diary of my everyday life- the private and the business side.If you love photography as much as I do, looking for someone who's doing unusual and cool wedding coverage and lifestyle portaiture, searching for inspiration or just have a moment and want to look at some photos during your coffee break - you're more than welcome! :)

@ 2008 marta potoczek. all rights reserved.